♥ LOVE

♥ I love you so very much that there are no words.

Publicerad 2012-12-17 22:53:38 i ♥ LOVE,

 
 
Hipp Hipp Hurra............................. Idag är det ingen
vanlig dag för idag är det ..................min lilla Dianas födelsedag
Mitt lilla mirakel fyller 1 år. ............hur kunde den lilla bebisen
bli så stor så fort? Jag tittar fortfarande på henne och undrar vart hon kom
ifrån. Vart kom denna lilla tjejen, som hellre springer än går,.............................
 Min lilla, lilla fina dotter. Det finaste jag har. Det finaste vi alla har...............
Som blivit så stor och det har gått så fort.........................................................
Och som vill vara stor även om mamma ibland vill att hon ska vara liten.................
Ett år med sötaste Diana vår lilla karamell. Idag är det födelsedag och barnkalas.
Åh som vi har sett framemot den här dagen.Hello Kitty är temat på kalaset.
Tårtan är på gång och vi ska väcka vårt lilla troll med sång, paket och ballonger.
♥ I love you so very much that there are no words.................
Hipp Hipp Hurra för.........................................
mitt lilla mirakel......................
Diana idag....................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela