♥ LOVE

♥ Diamond Dermabrasion!

Publicerad 2012-12-07 22:32:00 i ♥ LOVE,

Nu har jag varit på min tredje behandling. Jag ska gå totalt tio gånger och redan nu ser och känner jag enorm skillnad. Huden ser mycket yngre och fräschare ut. Den här behandlingen är dyr men väldigt effektiv och helt klart värt dom pengarna eftersom man ser sånt fint resultat.

 

Vad är Diamond Dermabrasion och vad gör den med huden:

Om du känner huden är torr, grå och livlös grovporrigden här behandling perfekt.
Diamond Dermabrasion är en icke kirurgisk metod för en friskare hud. Ett sterilt diamantmunstycke skrapar och suger samtidigt bort döda hudceller och föroreningar från huden. Proceduren reducerar också finare rynkor och oönskad pigmentering. Behandlingen är perfekt för acne och ärr, tillsammans med ultraljud gör att produkterna tränger in i huden, hjälper till att återskapa naturliga näringsämnen och ökar aktiviteten i hudcellerna, samtidigt stimulerar kollagenbilningen. Blodcirkulationen förbättras vilket bidrar till muskelavslappning och nerbrytning av celluliter.

 

Behandlingen tar ca: 1 timme och det känns både skönt och avslappnade under tiden. Efteråt känns huden fräsch och stramande. Det känns som om varenda rynka är borta och jag kan verkligen rekomendera er.

Då resultatet blir kanon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela